2011 is the best year of my life !! I mean..NO EXAM ! xD and I met a lot of new great friends :3 Yeah...memang bnyk gile kenangan2 baik tahun 2011 nii..haha :P whatever it is..I'm not regretting anything what i've done.Yang lepas tu da lepas la : ) da xboleh nak ubah perkare yang lame tu. I am Ahmad Shukri Bin Yusof ingin Minta Maaf diatas segale kesalahan yang telah saya lakukan selame ni. xkira lah..mungkir janji ke,terkasar bhase ke,terslah kutuk ke"sometime sengaje" xD anything lahh..I hope you guys can forgive me : )Next year dah nak SPM adoii. xbleh da la nk enjoy2 mcm thun ni-.- haish..good luck kpd spe2 yang ambil UPSR,PMR,SPM tahun 2012 ni ! xD Do your best ! Best of all.. HAPPY NEW YEAR GUYS ♥ Please take care of yourself in the next year :3